project 626ge

In dit forum kun je een post maken over een grote verandering die je aan je auto doet. Bijv. spoilersets of verlagen enz.
User avatar
Edwin MX6
Ervaren Racer
Posts: 519
Joined: Wed Dec 14, 2005 10:03 am
Type 626: 626 GV 87-97 (wagon)
Location: Crownsmountain
Contact:

Post by Edwin MX6 » Wed Apr 19, 2006 6:30 am

Ziet er goed uit jongen, en smaak heb je ook nog. :lol: :lol: :lol:

atenzapower

Post by atenzapower » Fri Apr 21, 2006 7:38 pm

dankje en ik heb zeker smaak

atenzapower

Post by atenzapower » Sat Apr 22, 2006 10:24 pm

zo ben vandaag weer ff verder gegaan heb de skirts terug gezet en de stripping er af gehaald
Image

me maat aan de fohn
Image

ik ben aan de poets
Image

en klaar is ike
Image

hier nog een pic van mijn nieuwe woofer een rockford zit er aleen tijdje in
Image

en een pic van de toerenteller die er ook al een maandje in zit
Image
Image

User avatar
Radinov
Mazda 626 Lord
Posts: 3282
Joined: Tue Nov 30, 2004 11:37 pm
Type 626: 626 GW 95-02 (wagon)
Location: Rotterdam / Ossendrecht
Contact:

Post by Radinov » Sun Apr 23, 2006 12:29 am

stuk mooier zonder die striping ;)

atenzapower

Post by atenzapower » Sun Apr 23, 2006 9:15 am

dat d8 wij ookmaakt de wagen een stukdikker

AKA-47
Ervaren Racer
Posts: 884
Joined: Mon May 30, 2005 6:29 pm
Type 626: 626 GW 95-02 (wagon)

Post by AKA-47 » Sun Apr 23, 2006 9:43 am

verlaging zou die auto een stuk dikker maken

atenzapower

Post by atenzapower » Sun May 07, 2006 11:05 am

ik ga van de week mijn spuiter bellen voor een afspraak en zo als t er nu naar uitziet laat ik heel de auto opnieuw overspuiten met de zelfde kleur.
als tie er daar toch staat dan allles in eenkeer goed
_________________

AKA-47
Ervaren Racer
Posts: 884
Joined: Mon May 30, 2005 6:29 pm
Type 626: 626 GW 95-02 (wagon)

Post by AKA-47 » Sun May 07, 2006 7:44 pm

als je 'm toch over laat spuiten, waarom kies je voor de originele kleur? komen de bumpers niet zo goed tot hun recht (vallen ze minder op)

ik zou voor een fel, opvallend kleurtje gaan 8)

ga je 'm daarna verlagen of nie?

AKA-47
Ervaren Racer
Posts: 884
Joined: Mon May 30, 2005 6:29 pm
Type 626: 626 GW 95-02 (wagon)

Post by AKA-47 » Sun May 07, 2006 8:53 pm

Mijn bumper is niet overal even hoog (in het midden voor issie ook weer een paar cm hoger dan bij de rest van de bumper, maar op de laagste plek issie 14 a 14,5cm hoog, en dat is aan de zijkanten. Heb nog nergens last gehad van drempels terwijl ik toch wel een paar flinke heb gehad al

User avatar
tieske turbo
Ervaren Racer
Posts: 707
Joined: Wed Feb 01, 2006 9:57 pm
Type 626: 626 GW 95-02 (wagon)
Location: Hellmond
Contact:

Post by tieske turbo » Sun May 07, 2006 10:02 pm

14 cm aan de voorkant ziet er wat dt betreft niet zo laag uit maar kan soms wel voor problemen zorgen ja... de mijne is niet verlaagd maar door de bodykit is ie voor nu ook maar een cm of 14....achter daarentegen....een cm of 7 is dan wel weinig he :lol:
'91 626 GD in een Ford Probe turbo jasje en tupperware
'94 Scorpio 2.9 v6 automaat fully loaded slee

ex '90 626 coupé mattemaz

User avatar
Radinov
Mazda 626 Lord
Posts: 3282
Joined: Tue Nov 30, 2004 11:37 pm
Type 626: 626 GW 95-02 (wagon)
Location: Rotterdam / Ossendrecht
Contact:

Post by Radinov » Sun May 07, 2006 10:07 pm

sja zoiets heb ik van voren... 7,5 a 8 cm, das niet altijd even makkelijk. Kga er dan ook van voren een dik frame onderlassen dat lekker over de grond kan schuren zodat mn voorbumper ongedeerd blijft... dat is mss ook een oplossing voor jou rondo ;) kun je voor de apk weer er onder weg slijpen en dan weer terug vastlassen. Met 14 heb je weinig problemen iig, maar om nou je verlaging ongedaan te maken zou wel heel zonde zijn, dan heb je weer een bigfoot maar dan met dikke voorbumper, raar gezicht :s

atenzapower

Post by atenzapower » Mon May 08, 2006 9:23 am

AKA-47 wrote:als je 'm toch over laat spuiten, waarom kies je voor de originele kleur? komen de bumpers niet zo goed tot hun recht (vallen ze minder op)

ik zou voor een fel, opvallend kleurtje gaan 8)

ga je 'm daarna verlagen of nie?


waarom de zelfde kleur , omdat ik deze kleur wel mooi vindt en geld voor een andere kleur is er nu niet meer omdat ik net een ander huis heb en al dat geld ( t meeste dan ) zit daar nu in en voor 1200 euro staat ie weer in de zelfde kleur dan ben ik ook gelijk van alle krassen af moet van de week ff bellen

atenzapower

Post by atenzapower » Sun May 28, 2006 1:28 pm

Image
Image
Image
Image
Image
Image

User avatar
Casejunkie
Site Admin
Posts: 5003
Joined: Thu Nov 25, 2004 4:15 pm
Type 626: 626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
Location: GT town

Post by Casejunkie » Sun May 28, 2006 1:33 pm

Zoals ik in het andere topic al zei; zou hem een paar cm laten zakken.

Vraagje over de voorbumper: In de 2 grote ronde gaten, komen daar mistlichten of iets nog in? Anders zou ik 1 gat gebruiken voor een CAI te maken.
Audi A6 Avant Quattro V6 3.0 TDI <-- Daily Driver
Mazda MX6 2.2i 12v GT Turbo Intercooled 4WS <-- project in progress
Mazda 626 Coupe GT 2.0i 16V <-- circuit wagen
Mazda MX-5 1.6i 16v <-- project in progress

User avatar
Barry Smits
Mazda 626 Lord
Posts: 1300
Joined: Sun Aug 25, 2002 9:09 pm
Type 626: 6 GY 02-07 (wagon)
Location: Nieuwegein

Post by Barry Smits » Sun May 28, 2006 1:55 pm

Mooi man, echt te gek, vind vooral die achterbumper cool. :buig: :buig: :buig: :buig: :buig:
Trust me, I know what I'm doing.

Mazda 6 2.0 Sportbreak Touring
626 GLX -> MX-6 GT 4WS -> 605 SRTI -> 626 GLX -> 6 SB CiTD -> 6 SB 1.8 -> 6 SB 2.0 -- 6 rules.

Post Reply