maar we hebben toen ook geconstateerd dat de voorbocht ietsje lekte, en als je hem achter dichthield, ie dan stil was

vandaag heb ik de auto weer op de brug gehad, om allereerst het omgeruilde stabi-verbindingsstangetje te vervangen, en bij het doorslijpen van de oude het oortje waar hij door aan de draagarm zat ook half door te slijpen

daarna was dus de voorbocht aan de beurt, die na het verwijderen van het hitteschild, waar nog een mat asbest achter vandaan kwam (de "demper", zeg maar

in gemonteerde toestand, dus met iets opening heb ik zo een paar hechtjes gegeven, en toen ben ik alle bouten, en ook de lambdasonde los gaan draaien, wat nog lukte ook..
toen heb ik op de grond alle scheuren lekker doorgelast, wat goed te doen was, de voorbocht is lekker "dik"in vergelijking tot de rest van de uitlaat, en kom ik weer gaan monteren
Ook het hiteschildje ging er weer omheen en kreeg een paar hechtjes, meer niet, anders brandde ik er gaten in..
bij het vastdraaien van de tapeinden en moeren op en in het spruitstuk liepen er 2 moeren vast vóórdat ze aan zaten, en trokken vervolgens hun tapeind mee naar buiten toen ik ze weer los probeerde te draaien
deze probeerden echt om de draad van de tapeinden op te vreten, dus heb ik daar maar 2 gewone M10 moeren opgedraaid..
ik rij weer lekker stabiel door de bochten, zònder geklapper

Oh en Stephan, volgens mij mis jij nog een afbreekmes

hou je tegoed voor de volgende sleutelmeeting