het stationair was te laag, dus wou ie dat omhoog doen
als hij de stationaire omloopschroef opendraaide, ging het stationair ook wel omhoog, maar de CO2 ging alleen maar mee omhoog?!
toen wou ie het met de aanslagschroef doen, maar die zat zó moeilijk, dat ie maar de gaskabel strak zou stellen. (dat hielp voor het CO2!)
maar als ie ff gas gaf kelderde het CO2 weer inelkaar, waarop het CO weer omhoogschoot!
toe ging ik zelf ff rommelen, terwijl hij "boodschappen" ging doen:
als de aanslagschroef niet naar de gaskabelschijf komt, komt de gaskabelschijf wel naar de aanslagschroef: waterpomp tang erop en buigen maar..
toen moest ik meteen aan de omloopschroef draaien, want hij liep alsof ie op ging stijgen!
maar als de CO2 éven goed was geweest (0,03 ofzo, bij Lambda 0,97) leek de motor zelf wel bij te regelen richting rijker, en dus ook meer CO2
(1,5 CO2 bij lambda 0,95 ofzo..)
iemand suggesties? zou mijn lamdasensor, die ik ook los van zijn stekker heb gehad, waarop geen enkele reactie volgde, defect zijn?
ook lijkt het erop dat mijn binnenste homokineet rechts, of het tussen/steunlager waarin die draait, aan gruzelementen ligt, want in opgekrikte stand wilde het rechterwiel nauwelijks rond, en slingerde de hele motor erop heen en weer! afkeurpunt twee, waar ik zelf maar eens nader naar moet gaan kijken.
ik heb dus weer zat te doen